Odp: 100% bez powodu

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 13:08:51 MET

Temp

> K7VZA + duron 800 i _nie_ mam Łindołs. Czasem przez kilka sekund nie ma
> reakcji na klawiaturę. W tym momencie wiemy, że nic nie wiemy...

Mieliśmy podobny problem z ECS K7S5A - obciążenie CPU skakało do 100% na
chwilę potem spadało na 5% i znowu szło do góry (praktycznie liniowo). W
windowsie objawiało się to przymrożeniami na ok. 1s, bardzo skokowym
wykresem w HD Tachu. Wymieniliśmy płytę (po długiej i upierdliwej
diagnostyce z wymianą praktycznie wszystkich elementów i reinstalacją
systemu) i skoki ustały . Płyta już prawie zawędrowała do serwisu, ale coś
mnie jeszcze tknęło i odpaliłem ją jeszcze raz - tym razem wszystko OK !!!
Trafiła więc do kolejnego zestawu i do tej pory nie wróciła....

Pozdrawiam,

Cooger