Re: PeCeT 486 DX 100MHz+HDD?

Autor: Ireneusz Wojciech (ireneusz_wojciech_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 11:51:25 MET

DooMiniK wrote:

> [...]
m zabytku.

Powinien byc widziany kazdy do ok. 2GB, potem (jesli jest widzialny) gdy =
uzywasz starszej wersji Win
9x pojawia sie bariera chyba 4GB na partycji, ale do 2G powinno wszystko =
smigac (sam uzywam dysku
1.6G na 486 i to jako wymiennego). Mozesz to sprawdzic zmieniajac paramet=
ry dysku recznie (jesli sie
da w tym graficznym BIOSie) i sprawdzajac wyswietlane wielkosci.

 WIrek