WinXp i Seagate 20GB

Autor: D.K. (amidar_at_poczta.fm)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 11:43:28 MET

Cze !!!

Mam dziwny problem. Zainstalowalem sobie winxp i zaskoczylo mnie kopiowanie
danych z partycji na partycje. Jest niesamowicie wolne. Skopiowanie image-a
ok 700MB moze trwac i 10 min, a czasami wiecej. Z ciekawostek powiem ze
kopiowanie z jednego dysku na druku trwa u mnie nieco ponad minute. Tak wiec
jezeli chce cos szybko przezucic z partycji na partycje i chce to zrobic
szybko to kopiuje dane na inny dysk a pozniej na partycje na ktorej ma sie
znalezc plik.
Pod 98 ktory mialem wczesniej zainstalowany wszystko bylo ok. Tzn.
kopiowanie trwalo nieco dluzej, ale nie przekraczalo 2.5 min. Moze ktos mi
podpowie co to moze byc. Ponizej moj konfig:

Abit KT7A-Raid
Dysk 20GB jest podpiety do zwyklego kontrolera jako master. Jest to jedyny
dysk na tej tasmie. Pracuje jako UDMA66.

Na predkosc kopiowanie nie ma wplywu instalacja VIA4in1 i stwrownikow ide.