WinDVR, drajwery WDM i TvPhone

Autor: Fred (polkiu_at_poczta.fm)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 12:27:34 MET

Mainboard ECS K7VZA/KT133 686B
Bios v3.3b (09/20/2001)
Procesor AMD Duron 800 (8x100)
Karta Graficzna Diamond Viper v550 (stery 21.81)
Twardy Dysk Seagate 6,4GB ST36421A
Pamiec 256 SDRAM 133
Czytnik DVD-ROM - LG 4x / 32x DRD-841B
  CD-ROM - LG 52 x CRD-8522B
Karta Dzwiekowa Aztech 338-A3D 1.0 (PCI)
Karta Telewizyjna AverMedia TVPhone 98 Mono
System MS Windows 98 (v.4.10.1998)

Chcialem sobie przetestowac dzialanie Intervideo WinDVR no i ten mi
wykrztusil blad ze nie mam driverow WDM, no wiec poszedlem sobie na stronke
www.intervideo.com, i tam znalazlem odpowiednie drivery
(AVerMedia_AverTV_PCI - co powinno sie zgadzac) ale po zainstalowaniu ich (w
menedzerze urzadzen nie chcial automatycznie ugrade'owac , trzeba bylo
recznie wskazywac). No i po zainstalowaniu nowych sterow - kicha. Stara
aplikacja Avera do odtwarzania TV poszla sie jeb*c . System nie chcial
wlaczyc biblioteki bt_iv.dll (czy cos takiego).

WinDVR jednak zadzialal i ladnie lapal w duzej rozdzielczosci do mpg2 (nie
gubil nic), ale mimo to chcialbym miec mozliwosc korzystania ze starej
aplikacji AverTV.

No i co z tym fantem zrobic?
Czyzby AverMedia olala stare wersje TvPhone'ow i nie sa nowe stery
kompatybilne ze starszymi wersjami monofonicznymi?

PS. Kiedys probowalem zainstalowac sobie stery do wersji Avera Stereo (bodaj
VCR) - moje stare drivery byly wersji v2.0.3.2 a te ze stereo v4.1.8.6
jednak nie poszly. Aplikacja dolaczona do tych sterow tez nie chciala sie
zainstalowac (Szkoda).

Z gory dzieki za odpowiedz

Johnny