Re: Co znaczą te sygnały?

Autor: krzysiu (kbj_at_o2.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 10:38:59 MET

Użytkownik "Grzegorz Czerwiński" <gregorcz68_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:a1ec4f$dm9$1_at_news.onet.pl...
> Witam!
>
> Mam problem z takim trochę... starszym AMD-kiem. Co jakiś czas po
włączeniu
> wydaje jeden długi sygnał i różnie 2 albo 3 krótkie i zawiesza się - wiem,
> że w ten sposób informuje, że coś jest nie tak od strony sprzętowej, ale
> co...? Jeśli ktoś mógłby mi pomóc byłbym bardzo wdzięczny.

dźwięki wydaje płyta główna, jak wykryje, że coś jest nie w porządku.
jeśli sprzęt jest sprawny trzeba sprawdzić połączenia: dobrze wcisnąć
grafikę itd.

spróbuj najpierw tego
pozdrowienia