Re: WIRUS na pl.comp.pecet?[mega OT]

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 09:35:09 MET

Dnia Mon, 7 Jan 2002 17:35:14 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisal(-a) cos takiego:

>No tak, tam sobie mozesz klikac do woli. A jestes tak calkiem pewien, ze
>chcesz tego Maca? Moze na poczatek by go sobie poemulowac, cobys sie nie
>rozczarowal? :P
Ja pamietam, jak kiedys bylem u kolegi w ogolniaku na pracowni komp.
zrobionej na Macowkach.. Strasznie sie nudzilem, no to dawaj - po paru
minutach poszedlem na spacer.. wykonczyla mnie polska klawiatura
(maszynistki) :((

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)