Problem z płytą CLAYTON

Autor: allcon_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 08 Jan 2002 - 08:57:50 MET

Mam w pracy kilka nowych komputerów wyposażonych w płytę firmy Clayton na
intelu 815 z kartą grafiki na płycie. (nie mogą odszukać namiarów na model
płyty). Problem polega na tym że kompy pracująće pod Wind 2000 zwieszają się
bez powodu. (te na win 98 chodzą dobrze!) Objawy: czarny ekran, zapalon dioda
power, ,brak reakcji na mysz i klawisze, brak możliwości resetu, wyłączenia
itp. - wyłączanie - wyciągnięcie kabla z gniazdka). Kompu wieszją się w dość
przypadkowych okolicznościach. Najczęściej po odejściu od stanowiska. Włączyłem
obsługę zaawansowanej energii (APM), wyłączyłem automatyczne wyłanczanie
dysków, wygaszanie monitora i inne takie.
Bardzo proszę o pomoc.