Re: O plytach ECS trooche dlugie

Autor: E.W. (ewalu_at_yahoo.com)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 02:08:26 MET

Moze to przypadek,ale osobiscie mam srednio raz na miesiac zwis na moim
ECSie z podkrecona karta graficzna i najtanszym modemem PCI...Nie wiem czy
to dobry wynik ale koledzy tez juz chca kupowac ECSa... Jesli sie potrafi
dobrze skonfigurowac hardware/software,drivery to wystarczy ECS ,bo nieraz
na pewno sie trafiaja bdb egzemplarze (powiedzialbym ze Elitegroup maja
problem z utrzymaniem stalego poziomu jakosci swoich plyt ,no i Biosy..ale
poprawiaja).Aha.. wiekszosc sklepow pozwala na wymiane sprzetu w ciagu
24-48godzin..wiec jesli sie nie trafilo to mozna sprobowac jeszcze raz..Ale
to tylko moje subiektywne opinie..