Re: XP1.5+ dobra plyta co proponujecie?pilne

Autor: Ivalhoe Floyd (ivalhoe_at_kki.net.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 01:33:22 MET

"Adam Plastik" <adamplastik_at_hotmail.com> wrote in message news:a1d8qs$bn1

> Witam do wczoraj zamierzalem sie z zakupem jakiegos p czy celerona pod
> mojego abita bh 6 ale mysle ze rozsadniejszym bedzie zakup nowej plyty
> procesora i pamieci

i slusznie !

> mysle nad athlonem Xp1.5 tylko nie wiem jaka plyte do
> niego kupic niedroga a dobra z mozliwoscia ew podkrecania

Ostatnio tez zmienialem plyte i tez mialem podobny dylemat. Wachalem sie
miedzy Epox 8KHA+ a Soltek 75DRV2, w koncu wybor padl na te druga - po
artykule na www.tomshardware.pl i opinii znajomego, ktory ma ta plyte. W
Katowicach, w dobrym sklepie komp. powinienes bez problemu dostac obie, a
juz na gieldzie na pewno (widzialem w sobote obie)

> i jaka grafike
> coby swietnie gry smigaly filmy

jesli bedziesz mial troche wiecej kasy polecam GF 2 Ti - moze byc nawet
Pixelview - mialem ja miesiac temu i bylem zadowolony :-)
... a jesli bedziesz mial DUZO WIECEJ KASY to Leadtek GF 3 Ti 200. Jak ta
karta sie kreci - to jest poezja :-)

Chcesz jakichs szczegolow to zapraszam na priv

Pzdr

Krzysiek

ivl_at_rybnet.pl