Re: Barracuda III - Bad Sectory

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 00:46:38 MET

Grzegorz <EriadoR_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:9mak3ugvjuqsr0bdonf58k5eq8ha2aoc7a_at_4ax.com):

> Dzieki za odpowiedz, pytanie tylko czy dysk wroci z takiej
> `zamorskiej` wyprawy...szczerze watpie (nawet przy dobrych
> intencjach producenta).
> A do lokalnego dystybutora- to do jakiego najlepiej sie zwrocic
> (moze ma ktos jakies mile doswiadczenia na tym polu?)

Zdaje sie, ze ktos pisal jakis czas temu o takiej pomyslnie
przeprowadzonej wymianie. Wydaje mi sie, ze zglaszajac u nich dysk do
wymiany producent zobowiazuje sie do wymiany badz odeslania Twojego
dysku, jezeli cos bedzie nie tak. Wazne, zeby najpierw zglosic ten
dysk. Dystrybutorem Seagate sa m. in. Acion (www.action.pl), NTT
(www.nettt.pl), AB (www.ab.com.pl). Najlepiej pojsc prosto do serwisu z
flaszka albo innym dobrem.
Pozdrawiam