Re: Kamera PC

Autor: dzieciol (pstry_at_coto.com)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 00:09:48 MET

GreG wrote:
> =

> U=BFytkownik "dzieciol" <pstry_at_coto.com> napisa=B3 w wiadomo=B6ci
> =

> =

> No to powiedzmy takie okno 8x8cm.
> Obraz jest nadal ruchomy, a to ze nie widze
> pieprzykow na czole, to juz przezyje ;))
> =

Do tego rozmiaru potrzebny juz jest lacze
zapewniajace ciagla wymiane danych. W wiekszosci
przypadkow 56K, co praktycznie oznacza 17-30K,
przy przerwach w transmisji danych, buforowanie
moze byc niewystarczajace. I w takim przypadku
ratunkiem jest: zmniejszenie obrazu, ograniczenie
koloru, ograniczenie ilosci klatek/sek (frames).
Szybsze lacze zapewnia lepsze buforowanie,
jezeli nie ma praoblemow poza twym dostawca. =

W wielu przypadkach posiadanie szybkiego lacza
jest fikcja. Bo ja mam szybkie lacze, ustawiona
kamere, a panna tez z kamera ma dialup.
Ona ma szybkie lacze, ja mam szybkie lacze a
dostawca internetu te swoje 7 Mega musi podzielic
na 500 klientow w danej chwili.
A wogole szybkie lacze to to co sie dzieje miedzy
mna a mym dostawca a dalej to zwykle jest zle.

W tej chwili sciagam Staroffice 5,2. Szybkosc
wynegocjowana 45 K. Server przeciazony
i ciecze 1.48. Mam juz 68% i zostalo mi jeszcze
6 godzin 40 minut. Co tu mi da szybkie lacze?
To co mam jest praktycznie niewykorzystane
pomimo sciagania w 10 kawalkach na raz. Co mi tam,
ostatni raz za polaczenie telefoniczne zaplacilem
ok 5 centow w sobote to jeszcze te 6 godzin
wytrzymam.