Re: No i zamówiłem

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 21:52:52 MET

Marcin Wojtczuk <fastviper-!spamik-_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:4595175.tWsSYbrMLU_at_viper):

> Ale ja już miałem wcześniej win2k ;-))
> W cenę zestawu nie wchodzi system operacyjny..
> A lepszy to co ? Duron ? Facet w serwisie powiedział, że jeśli
> najważniejsza jest dla mnie stabilność, to Intel..
Klamal ;) A tak powaznie to zadnych problemow ze stabilnoscia nie ma,
tylko, ze na ogol faceci w serwisach nie potrafia takiego kompa
skonfigurowac, boja sie pokruszyc procka (kruche jadro (makabra) to
obecnie jedyna wada procesorow AMD), itd. Wola sprzedawac Intele...

> Ponieważ /me bardzo lubi Intela to nie protestowałem..
Twoje prawo. IMO Duron 1000/ECS K7S5A/256 DDR/reszta bz. wynioslby ok.
1750 przy obecnej cenie RAM; plus marza serwisu, zakladajac, ze Win2K
juz masz.
Pozdrawiam
Egghead