Re: tuner TV po XP?????

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 21:51:37 MET

Użytkownik "underdog" <underdog_at_idea.net.pl> napisał w wiadomości

> Interesuje mnie czy posiada ktos moze jakis tuner TV (AverMedia, lub inny)
> ktory by dzialal dobrze po Win XP Prof. Chcialbym nabyc jakis dobry ale z
> tego
> co wiem to zaden dobrze nie dzila pod XP, czy to prawda?

dzialaja na 100%, to tylko kwestia sterownikow, i tak:

do przechwytywania w trybie directshow (sprawdzalem pod winxp)
polecam te z http://btwincap.sourceforge.net/index.html
do ogladania program dscaler (dziala na w2k wiec powinien tez pod xp)
- ma wlasny 'wbudowany' sterownik
obslugujacy wiekszosc popularnych kart.

moj tuner to prolink bt878p+ rev. 9B (plyta glowna na via kt133a)

pozdr.
pawel