Re: Celeron 500 - temperatura

Autor: Mariusz (mariusz_sosnowiec_at_wp.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 23:37:52 MET

Posiadam płytę Procomp BVC1-H , Award BIOS 4.51 PG ,Celeron 500 .
Bios pokazuje temperature procesora około 50 C , natomiast "sandra " oraz
program z CD dołączonego do płyty głównej około 80 C . Oba te programy
monitują o za wysokiej temperaturze procesora . Która z tych informacji jest
prawidłowa ? . Jak ewentualnie rozwiązać problem temperatury procesora ?

Mariusz