Radeon - jaki model i gdzie ? :-)

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 19:49:16 MET

Witam !

Zwracam się do Szanownych Czytelników tej grupy z prośbą o pomoc.
Otóż chciałbym sobie zafundować grafikę, opartą na ATI Radeonie.
Niestety, czuję się "nieco" zagubiony w różnorodności dostępnych
modeli, oferowanych przez poszczególne firmy.
Moje preferencje to karta BEZ tunera TV, za to z kompletem wejść i
wyjść TV. Chciałbym też, aby to była pełna (nie VE ?) wersja -
możliwości 3D w.w. chipsetu mile widziane :-).
W związku z powyższym będę wdzięczny za małe oprowadzenie mnie po
liście dostępnych modeli. Ciekawi mnie, czy warto kupować
oryginalne ATI, czy też może "postawić" na jakąś inną firmę,
produkującą grafikę na tym chipie. Jak prezentują się możliwości
sprzętu oraz jakość sterowników oferowanych przez dane firmy.
Zaś podanie mi przykładowych cen wybranych modeli, szczególnie w
takich miastach, jak Kraków, Katowice czy Bielsko-Biała doprowadzi
niemalże do szczytu zadowolenia i satysfakcji :-)).

Serdecznie pozdrawiam - Krzysztof Kucharski