Re: co sie dzieje z cenami!!!!!!!!!!

Autor: dzieciol (pstry_at_coto.com)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 19:43:01 MET

dbert wrote:

> cen.
>
> http://www.x86.pl/1/default.asp?IDN=9617&T=2&IDD=

I niby co tam jest? Bajeczka, ktora nie raz slyszelismy?
Czy tylko te dwie firmy produkuja pamieci?
Tak sie sklada, ze podstawowe moduly pamieci sa przewaznie
produkowane przez 'no name' producentow a cala fabryka miesci sie w
w kontenerze(!) i przy konkurencji jaka jest nie ma mowy
o istotnych podwyzkach.
A tak przy okazji> Kilka lat temu do mojego Pentium 60, wtedy
nowosc na rynku, dokupywalem 8MB pamieci. Placilem $98.00.
Ile dzisiaj? Wiec po co mowic o wojnie. Normalne wahania
cen. A nad Wisla lubia ludzi robic w wala!