Problem z sieciowka

Autor: kubusss (kubussss_at_go2.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 19:22:28 MET

Mam u siebie w lanie osobe (zreszta najbardziej upierdliwa z calego lanu)
ktorej siec raz dziala a raz nie, Jak dziala to zero pakietow zgubionych,
traci siec srednio raz dziennie, Myslalem ze to kabel, wiec wymienilem
kabel, ale dalej to samo. System WinMe, karta na realtek 8139. Znajomy
wspomnial zeby przetestowac karte sieciowa. WIec stad dwie moje prosby:
- czy ktos moglby mi podeslac lub podac linka z programikiem do testowania
poprawnosci dzialania kart sieciowej
- inne propozycje co to moze byc

z gory dziekuje :)
Jakub Moch