Re: fdd

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 18:54:01 MET

"viki" <sawiko_at_interia.pl> wystukał (news:a1ccl4$3i$1_at_news.tpi.pl):

> Zlozylem kompa wszystko dziala ale jest jedno ale.
> Komputer dyskietke czuje bo pokazuje ja w "Moj komputer". Lecz nie
> chce czytac dyskietki po wlozeniu.
> Przy odpalaniu kompa jes napisane "fllppy disk(s) fail (40).
> czy jest ona uszkodzona a moze gdzies trzeba ustawiniea
> pozmieniac? dzieki za wszystki odpowiedzi

Prawdopodobnie masz zle podlaczona tasme od flopa (dioda we
flopie swieci caly czas - podlacz odwrotnie tasme, dioda nie swieci -
zobacz, czy nie przesunales wtyczki o 1 rzad pinow). Zachodzi tez
mozliwosc, ze masz uszkodzony naped FDD, ale to mniej prawdopodobne.
Pozdrawiam
Egghead