Re: Cichy zasilacz

Autor: Miron (miron_at_idea.net.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 18:06:34 MET

Witam,

ostatnio w serwisie Chipa znalazlem programik SpeedFan. Polecam sciagnac
najnowsza wersje ze strony autora.
W sumie daje Ci to super cichy komputer, tylko, ze programowo :)
Wymagania:

- wszystkie wiatraczki podlaczasz do plyty glownej, lacznie z tym od
zasilacza (ja po prostu zmienilem wiatrak i wyprowadzilem kabelek do plyty
glownej)
- masz sensorek do mierzenie temp.

Jak masz odpowiednia plyte glowna (ja mam Asus P3B-F), to na gieldzie za
wszystko zaplacisz 20zl.
A potem odpalasz tylko programik i szybka konfiguracja...

Robi on ni mniej, ni wiecej, tylko odczytuje temp. z sensorow na plycie o
odpowiednio refuluje szybkosc wiatraczkow.
Jak nie grasz itp. i procek sie nie grzeje, to zwolni Ci tak, ze sprzet jest
super cichy, a jak zaczyna sie grzac, to sie nie martwisz, bo wiatraczki
przyspiesza :)))
Fajna rzecz, bo po dzwieku wiesz, kiedy sprzet jest mocno obciazony :)

pozdrawiam,
Marcin