Re: Do użytkowników CTX 'ów.

Autor: O'grabek (punktag_at_nasze.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 17:33:13 MET

Użytkownik "Tomasz Gąsior" <tgasior_at_student.uci.agh.edu.pl> napisał w
wiadomości news:a1c31k$mtp$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...
> Cześć
> Kupiłem niedawno monitor CTX PR711FL (Futura II) i po trzech dniach
> szczesliwego użytkowania monitor zrobił dość głośno pstryk i zniknął
obraz,
> po czym po 2 sekundach obraz spokojnie powrócił -
Mam Future nazwijmy 1 i Future II. Dwojka na poczatku (zaraz po kupnie)
przy rresecie strasznie głośno pstrykała, ale po ok 1 m-cu codziennej
kilkunastogodzinnej pracy przeszło jej. Wygląda na to że sie "wygrzała"? Nie
wiem ale przeszło. Prawdopodobnie skok w sieci u CIebie - proponuje podpiać
ją pod UPSa. Uważaj też na rózne urządzenia elektryczne pracujące w
pobliżu(zresztą jak i w przypadku innych monitirów, telewizorów, itd...);
przez przypadek podłączyłem zasilacz SDI do gniazdka tuż za monitorem i
zdziwiłem sie jak ładnie drżała połowa ekranu - nawet fajne efekty sie
robiły ;)) . Przyczyn jest wiele i jeśli nie jestes pewien, to reklamuj,
niech serwis ruszy głowa, w końcu zapłaciłeś za "zdrowe" urzadzenie. Poza
tym Futury sa baaardzo solidnymi monitorami.(w swej klasie cenowej -żeby tu
wojny nie wszczynać -oczywiście).
Powodzenia
@ndzrej