Re: bad sector, Seagate Barracuda II, itp

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 14:44:01 MET

On Mon, 7 Jan 2002, [iso-8859-2] P.Kędzierski wrote:

> Witam Wszystkich
> Jest taki problem.
> Mam Seagate Barracuda II (30MB, 7200 rpm), Linux, kernel 2.4.17,

<cut>

Na 7 kupionych Barracud II 30 GB 9 poszlo do reklamacji :-((( Dla tego
modelu to bylo zjawisko powszechne. Sciagnij SEA TOOLS ze strony seagate,
pozwol mu przetestowac wszystko, zapisz w pliku raport, wydrukuj i oddaj
dysk do reklamacji razem z ta kartka. Przypuszczam, ze SEA TOOLS znajdzie
u Ciebie niejeden blad. Milym akcentem jest to, ze program wyraznie
podaje, iz dysk kwalifikuje sie do wymiany. Aha, i przy odbiorze nowego
wyraznie zapytaj o warunki dalszej gwarancji - serwis chce ja skrocic do
roku :-((.

Pozdrawianko!

A.S.