Re: SIS 530 i DivX

Autor: Szymon Osiecki (mooscimol_at_go2.NO_SPAM.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 13:22:59 MET

ZOMO napisał(a):

> znajoma ma kompa - proc AMD K6/522 na plycie
> Zida SIS 530 AT (zintegrowana grafika i muza)
> ogolnie to kiszka, ale tragedia robi sie jak probuje
> ogladac filmy DivX :-((( klatkowanie jak w Pentium75...

Procesor jest OK. U moich rodzicow na K6 266_at_360 MHz da sie spokojnie
ogladac filmy (ale z kodekiem 3.11, bo na 4.xx jest juz zle).
Jako ze masz lepszy procesor, to podejrzewam, ze plyta glowna jest nie
za szybka. Podobno najlepsze do DivXow sa plyty na Via (ja mam SIS
5591 i Ali5 i nie narzekam), tak wiec wymiana na takowa powinna pomoc.
Karta graficzna nie ma duzego wplywu na szybkosc dekodowania filmow
(ale nie wiem jak jest z tymi wbudowanymi). Mocno spowolnic
odtwarzanie filmow moze rowniez karta muzyczna na ISA (u mojego
znajomego przy (Via)+(K6-2 500)+(muzyczna na ISA)+GeforceMX dzialalo
gorzej niz na wyzej wspomnianym Sis5591+(K6 360)+Vortex1+(Matrox
G200).

Pozdrawiam

--
 Szymon Osiecki