Re: skubana mycha

Autor: vladek_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 07 Jan 2002 - 12:10:11 MET

> Witaycie
>
> Płyta jest VP3586B z prockiem K6-2 336MHz. Niestety jak dotąd nie udało mi
> się uruchomić żadnej myszy. Próbowałem szeregowej, ps/2 z przelotką na

probowałeś uruchomić mysz serial w DOS-ie?

> bo mycha dalej nie dziala. Czy port ps/2 dla myszy rozni sie od portu ps/2
> dla klawierki? Jesli tak to czym? Czy ktos ma rozpiske pinow dla ps/2 myszy?

różni sie, czym? Pewnie wieloma rzeczami...

> seriale sa na 99% sprawne bo modem smiga no i nawet zdobylem multijajo z

Modem zewnetrzny? bo jak wewnętrzny to może byc na com3 lub com4, dostawać
przerwanie i działać niezależnie od com1 czy com2 do których zwykle przyczepia
się myszę.

> dwoma nastepnymi serialami i tez nic. Te same myszy na innym (nowym) kompie
> smigaja zarowno na ps/2 jak i na wszystkich (2) serialach.

No to problem jest z serialami (płytą, biosem) bo windowsy raczej z myszami
sobie radzą.

Moje propozycje:
Sprawdz w SETUPie czy przypadkiem twoje porty serial nie są DISABLED. W takim
przypadku nie ma ich po prostu w systemie i nie można z nich korzystać.
Sprawdź działanie myszy w DOSie.

vladek