Re: GForce 2MX400 Innovision

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 10:08:01 MET

Użytkownik Alti <altiok_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3c38bf91_at_news.vogel.pl...

> Użytkownik "Albert" <alguz_at_wp.pl> napisał w
>
> A uzywasz pewnie windy ME lub 98. Zmien na 2k lub xp i powinno byc dobrze.

tak albo linuxa ! no juz głoopiej nie mogles odpowiedziec ???????

jak zainstalowany monitor ???
czy tak jest nawet w trybie txt ???? przed załądowaniem systemu???
moze spróbuj na inny monitor ???
jeśli to sprzet to albo monitor albo karta (a ja bym byłza tym ze monitor
siada i żle przechodzi w stan uśpienia ale ....)