Re: XP+ME

Autor: Mateusz Symaniuksztis (szymszymek_at_o2.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 10:09:49 MET

Robert Ostas wrote:

> Witam. Do starego ME doinstalowałem XP pro na nowej partycji ntfs. Jakoś się
> udało, ale teraz mogę się przełączać tylko przez PQboot. Co zrobić (i czy
> teraz jeszcze można) żeby na starcie uruchamiał mi się bootmanager ( XP go
> ma?). Czy podczas pracy z XP partycja z ME musi być ukryta(i vice versa), bo
> tak u mnie jest. Trochę za dużo magii jak dla mnie, proszę o pomoc.

1. Nie zabieraj się do rzeczy które ci przerastaja lub nie masz o nich
zielonego pojęcia
2. PQBoot to też bootmanager
3. Z twoją wiedzą lepiej nie baw się boot recorde'em bo jeszcze bedziesz
musiał instalować dwa systemy od początku...
4. Pod ME nie widzisz patycji WinXP bo zrobiłeś ja w NFTS'ie
5. NFTS - Rozróżniam pare formatów partycji FAT 8 , FAT 16 , FAT32( w
tym pewnie pracuje u ciebie winME)jest jeszcze Ex2 - Linux itd. NFTS
jest formatem który został zastosowanty po raz pierwszy zstosowany w
WinNT niestety z pod poziomu WIN 98 czy WInME nie widać tej partycji
(gdybyś zrobił XP na FAT32'ie to widzał byś tą partycje)
6.Są programy które umożliwiaja widzenie i tylko kopiowanie takich
partycji pod WIN98 czy ME
Poszukaj w internecie...

Pozdrawiam i polecam sie na przyszłość

Mateusz Syamniuksztis