Re: co sie dzieje z cenami!!!!!!!!!!

Autor: dzieciol (pstry_at_coto.com)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 09:48:15 MET

Maciej \"yaq\" wrote:

> wogole skoczyly ceny pamieci, za bardzo spadly wczesniej i producenci chca
> zarobic, sprzedam teraz moje 64 DIMM pc133 :) dotychczas wisialo na sznurku
> nad biurkiem a teraz to kupa kasy:)))

A co z tym wspolnego maja producenci? Problem raczej robia dystrybutorzy
znad Wisly. Nie widze aby na rynku amerykanskim bylo jakies szalenstwo cen.
Czytajac grupe odnosze wrazenie, ze ktos ma interes w sianiu paniki
na rynku w Polsce.

Najpelniejszy przeglad cen detalicznych na rynku amerykanskim mozna
znalezc tu: http://www.pricewatch.com

Jezeli ktos wie gdzie sa publikowane lepsze ceny prosze o info-nie na
priva, na grupe!