Re: ktora platforma

Autor: Robert K (tylko_at_grupa.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 23:10:43 MET

Najlepiej kupić Pentium 166MMX +jakaś dobra karta graficzna PCI np.Voodo +
monitor w cenie od 1,3kzł
Rozwojowym w tym zestawie ma być monitor, natomiast jak się nauczy na
komputerze, to za rok niech sam zadecyduje co chce mieć.
Robert.

Użytkownik Gul Fiber <patchus_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a19ims$ku4$1_at_shilo.silesia.pik-net.pl...