Re: Problem z FAT

Autor: Robert K (tylko_at_grupa.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 22:52:26 MET

Najprościej te pliki skopiować, a dysk na nowo zformatować.
Dużo narzędzi do naprawy jest tak zrobionych, że niektóre naprawy kończą się
katastrofą.
Mam doświadczenie z użycia zwykłego Scandisk-a na dyskietce 1,44MB. Przed
tym dało się odczytać dane, ale tylko w konkretnej stacji dyskietek, po tym
już wszystko było uszkodzone.
Robert.

Użytkownik Piotr, Opole <piotropole_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a19mj7$40b$1_at_news.tpi.pl...