Przejsiowka SLOT-1 oraz jaka grafika do starego BX'a.

Autor: Henry\(k\) (henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 07:25:53 MET

Witam.
Cóż to za przejściówki SLOT-1 -> FC-PGA firmy Jamicon? Pełno tego na
giełdzie we Wrocku.
Dorwałem używaną przejściówkę MicroStara MS-6905 rev2.1 - dobrze zrobiłem?
Mam zamiar włożyć P3-800MHz (fsb 133MHz) do Abita BE6-II i wolałbym, aby
chodził stabilnie :-)

Czy ktoś mający tą przejściówkę może mi powiedzieć jak to jest z tym
usawianiem napięcia zworkami? Za bardzo nie widzę na niej regulatora
napięcia, więc czy to jest tylko informowanie płyty jakie ma ustawić
napięcie? Czy mój BE-6 sam powinien ustawić napięcie mając zworki ustawione
na "Default"? Z roboty pożyczę proca aby sprawdzić czy działa, i nie chcę
puścić go z dymem.

2.
Czy warto wymieniać kartę grafiki ELSA Erasor-III TNT2 Pro (chodzi aktualnie
jak Ultra) na GeForce 2-MX Pro jeśli mam AGP x2 i taką konfigurację (Na GF3
nie mam kasy):
- Abit BE6-II
- P3 800MHz (fsb 133MHz)
- 320MB RAM