Re: skasowana partycja

Autor: Mateusz Symaniuksztis (szymszymek_at_o2.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 00:44:26 MET

Daniel Lisowski wrote:

> Witam, mam taki problem, a wlasciwie kumpel ma (ale sorry, jesli juz bylo
> :))
> Otoz z jego dysku "zniknela" partycja - podstawowa "c" jest, a w
> rozszerzonej jest 14 G nieprzypisanego miejsca. Pomijajac fakt jak to sie
> stalo (dzisiaj ok 4 rano jeszcze korzystalem z ftp na tejze partycji, a
> okolo 11 system jej juz nie widzial), chodzi mi (a wlasciwie jemu) czy
> istnieje sposob na odzyskanie danych z tej partycji??? Wazne laborki,
> projekty itp. Pierwsze wrazenie mialem takie, ze to jakis wirus, ale w tle
> [...]

Najpier EasyRecovery jak będzie źle widział dysk (partycje) to zapuść
Partition Magic 6.0 (lub wyżej)for DOS (może wykryje jakiś błąd w
tablicy partycji)
a jak to nie pomoże sprubuj jescze "Lost and Found" Power Questa

Ostatnią (ale skuteczną )deską ratunku jest NDD (Norton Disk Doctor)
Uwaga DZiałanei NDD uniemożliwi odzyskanie (jezeli było możliwe )danych
za pomocą wymienionych programów

Pozdrawiam i polecam sie na przyszłosć

MAteusz Symaniuksztis

p.s.
Przy wątpliwościach lub pytaniacg wal na priv'a