Re: Stara plyta + nowy procesor

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 21:21:20 MET

Miron <miron_at_idea.net.pl> <tylko_at_grupa.pl> wrote in message

> W zwiazku z tym moze ktos mnie oswiecic, jaki procesor moge wlozyc do
> plyty jak w temacie?

"Stara plyta" wiesz to nie zawiele mowi.
Podal bys jeszcze producenta i model.

> Co do plyty, to chipset 440BX, ver. plyty 1.04, BIOS 1008 Beta 4,
> przelotka FC-PGA<->Slot1.

Cytat z FAQ (http://republika.pl/pecetfaq/plyta.htm#5.4.4):
"W sumie na każdej płycie z i440BX da się odpalić Coppermine'a, pod
warunkiem,
że BIOS się nie zatrzyma w razie nierozpoznania procesora. Potrzebna jest
jeszcze
przejściówki, regulacji napięcia, jeśli płyta nie potrafi podąć mniej niz.
1.8V. Ogólnie
cała sprawa polega na wymuszeniu napięcia 1.8V, 1.85 lub 1.90(...)"

--
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!