Szukam niedrogiej płyty gł. do Celerona/PentiumIII

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 21:20:26 MET

Chciałbym zbudować dodatkowy komputer typu Celeron ~700
lub z PentiumIII ~700 (jeszcze nie sprawdzałem obecnych
różnic w cenach procesorów). Mam już do niego 128M RAM, mam
też dysk 8G Seagate, reszty brak. W związku z tym szukam
jakiegoś DOJRZAŁEGO i sprawdzonego w boju rozwiązania
płyty głównej dostępnej jeszcze niedrogo na rynku...
Co moglibyście polecić? Najlepiej aby było to "combo"
zintegrowane z audio, modemem i ostatecznie z video również.
Która płyta dla podstawki 370 w wygódkami wyżej wymienionymi
ma dobrą opinię przy nie wygórowanej dzisiaj cenie?