Re: LPT na USB??

Autor: Robert K (tylko_at_grupa.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 21:03:09 MET

Tak istnieje takie cóś, ale na porcie USB daje ci możliwość podłączenia
drukarki LPT. W odwrotną stronę musisz dokupić hub USB. Cena kilkadziesiąt
zł.
Jeśli chodzi o wspomniane problemy, to przeczytaj FAQ na stronie HP, lub/i
Plusteka.
Robert.
Użytkownik amigo <amigo_at_icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a19q9d$7ps$1_at_news.tpi.pl...