jeszcze raz usb (z przyczyn technicznych)

Autor: Grzechu (shadow_at_net.pl.invalid)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 20:41:55 MET

Sory za powtórkę tego samego postu ale popełniłem błąd w filtrowaniu
wiadomości i niechcący usunąłem sobie własny post.

Jak dokładnie wygląda port usb. Jestem laikiem w tym temacie i nie
jestem pewien czy nie mylę go z portem com. A u mnie w instrukcji do
płyty głównej ten rysunek jest tak mało dokładny że nie mogę mieć 100%
pewności. A jakby tak ktoś jeszcze znał adresy stron w sieci gdzie
można poczytać i pooglądać coś na ten i temu podobne (techniczne)
tematy to byłbym baaardzo wdzięczny.

--
Pozdr.
Grzegorz F   GG-1587436