Re: Uszkodzona pamięć RAM - WAŻNE!

Autor: luckydar_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 06 Jan 2002 - 20:06:36 MET

> Czy jest możliwe że przez fizyczne uszkodzenie pamięci ram system win_xp
> działa nie poprawnie? Tzn. wydupca takie programy jak explorer.exe, IE,

Mam ten sam problem (choc z Win. Me), resetuje sie kilka razy dziennie (choc to
od niedawna) i odwala rozne brzydkie numery (dzisiaj np. pogubil kolory z ikon
w m.Start-Programy i na pasku szybkiego uruchamiania). A granatowy ekran to
codziennosc, zwlaszcza podczas instalacji programow. Zastanawiam sie wlasnie,
czym to sprawdzic i skad wziac odpowiednie programy testujace.

Pozdrawiam: Luckydar