Re: Drukarka Lexmark Z33 a HP656

Autor: Kenny (kenny3_at_poland.com)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 17:20:25 MET

> Teraz tylko poczekam, może ktoś sie wypowie na temat Lexmarka.

Mialem do czynienia z dwoma i nie mam najleprzych odczuc. Nie wiem jak te
nowe (Z...3) pobieraja papier ale jesli nadal uzywaja tego ich wynalazku
AccuFeed to jest tragicznie. Nie dosc ze krzywo wciga papier to roznice w
pionowym rozmieszczeniu textu dochodza do 2mm (raz chwyci kartke wczesniej a
raz pozniej).
Stery tez maja niedopracowane. (na dodatek na plytce byly tylko do w9x/Me)
Szczegolnie 'uninstall' - wywalil mi polowe .vbxów i musialem 'naprawiac'
w2k.
Plusy to duze rozdzialki za mala cene, dobry wskaznik poziomu tuszu, mnostwo
predefiniowanych formatow (niestety niestandardowych za diabla nie chcalala
przyjac i drukowala na A4 :( , no i przyjmuje papier o duzej gramaturze.

Podsumowujac moja nastepna drukarka chyba nie bedzie Lexmark.

--
Wojtek
Pozdrawiam