Re: Komputer -> Prąd = cena???

Autor: Kenny (kenny3_at_poland.com)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 16:58:48 MET

> Co do komputera to bym bronił tych 150 W , może się pomyliłem w przypadku
> monitora, ale chyba nie az tak dużo

Hejka

Mi jednak wychodzi na odwrot :)
Monitory rzeczywiscie pobieraja srednio w okolicach 150W, w instrukcji
mojego MAGa stoi <130W (uspiony <10W) choc w zaleznosci od marki moze to
byc nawet 50W mniej lub wiecej.

Gorzej z komputerami. kiedys probowalem to wyliczyc ale mi sie nie udalo bo
nie wiem ile pradu zżerają poszczegolne elementy. Wyczytalem, ze w sumie
jest to mniej wiecej od 60W do 2x razy tyle. ALE komputer pod obciazeniem
(czyli gl. proc i grafa) pobiera 2x wiecej, wiec jesli leci jakies SETI czy
UD to mozna dobic do tych 150W.

Nie wiem na ile te wyliczenia sa prawdziwe ale troche mnie podniosly na
duchu :)

--
Wojtek
Pozdrawiam