Re: DFI BIOS

Autor: hilaner (hilaner_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 16:51:45 MET

> Witam :)
> Waœnie na tym BIOSie pracuje niestabilnie. Poza tym nie supportuje
> Morgana ani Palomino. Chyba, jak radzi Robert, sprobuje jakiegos
> starszego BIOSa.
> Na BETA site nie ma nic do tej diabelnej pyty (dodam, ze jest to drugi
> egzemplarz, pierwszy byl reklamowany jako niestabilny i producent to
> potwierdzil - nie przechodzil nawet kompilacji jajka).
> Pozdrawiam
> Egghead

No wiec u mnie spoko chodzi na tym biosie (2001/03/22) i na 4in1v4.28 -
ostatni publikowany SP na stronach DFI - z innymi wersjami (nowszymi,
"uniwersalnymi", sciagnietymi z innych stron niz DFI, np. VIA) mialem same
problemy. Chodzi mi to na W2K i na UDMA100.
Mam tez cos takiego, co jest chyba wersja beta: BAK740416.ZIP, ale nigdy
tego nie probowalem.

Natomiast wlasnie zauwazylem, ze w liscie plyt na stronach DFI nie ma juz
calej serii 74 :(
Przestali juz je wspierac? Seria ma niewiele ponad rok czasu, wiec nie jest
jeszcze taka stara...

pozdrawiam
hilaner