drukarka lexmark

Autor: sex22_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 06 Jan 2002 - 15:46:59 MET

Mam problem z moja drukarką,nie wiem moze to wina Windowsa-terownikow
  lexmark Z23e a mianowicie: zaczyna ona
  drukować drukuje pewną chwile( róznie raz 1 srtone, inym razem
  połowe) i wyskakuje komunikat brak komunikacji z drukarka. W tym
  momecie wyciagam kabel z gniazda drukarki i wkladam ponownie i
  drukowanie trwa nadal. Czasami zawiesza sie komp prezy takim
  postepowaniu. Co mam zrobic. Instaluje ta drukarke juz od wigilli i
  nic cholera nie chce dzialać. Wspomne ze sprawdzalem ja na innym
  komputerze i wszystko jest OK. System to Win 98 SE, K6-2 533 na
  Clayton Via Mvp3. To jest drukarka z USB.
  Z gury dziekuje za pomoc.

# !!***Pozdrawiam***!! #
# Marcin Pijocha #
# mpijocha_at_nonet.pl #