Re: HP 640C

Autor: Serwiz (rozrywka_at_go2.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 13:55:05 MET

Użytkownik "Egggead" w wiadomości

> W 690 tak bylo: prowadnica po pewnym czasie ustawiala sie lekkim
> skosem. Pomagalo podniesienie jej. Nie upieram sie, ze tak jest w 640 -
> wszystkie jeszcze mam na gwarancji i nie rozbieralem.
> Pozdrawiam
> Egghead

Ten skos to zazwyczaj był efekt masowej produkcji drukarki (niedokładności
montażu) bo jesli chodzi o mechanizmy prowadnic to jako tako się nie
zużywają tylko ich bardzo słabą stroną (chodzi o drukarki 690) było kiepskie
smarowanie co bardzo często się objawiało metalicznym piskiem podczas
drukowania nawet w nowych drukarkach. Oryginalnie stosowany jest o ile
dobrze pamietam smar grafitowy ale niestety ma to do siebie że w przypadku
drukarek szybko tracił swoje właściwości smarujące i w takim przypadku po
prostu czyściło się prowadnicę dokładnie a potem zapodawało się odpowiednie
samry do elemntów ruchomych i po tej operacji drukarka chodziła lepiej niż
nowa, poprawiało się pozycjonowanie linii pionowych wydruku w trybie
econo-fast.

Serwiz