Re: rozdrobnienie gru

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 13:49:47 MET

"L_at_rs" <lars_at_krak.za.net> wrote in message news:a19gob$9ao$1_at_news.tpi.pl...

> Czego wy sie czepiacie komputery to komputery niedlugo cholera jak napisze
> ze cos mi sie z prockiem dzieje to napiszą mi ze NTG i zebym szukal na
> grupie dyskusyjnej o jednostkach zmiennoprzecinkowych w procesorach

Dostales mial od robota?
Jak nie to ci zacytuje jedemn punkt:
"1. Grupa pl.comp.pecet zajmuje się wyłącznie sprzętem komputerowym
   klasy IBM PC. Pytania nie związane ze sprzętem lub związane z nim tylko
   pośrednio (np. pytania dotyczące systemu Windows czy doboru sterowników
   do kart grafiki) mogą wywołać tylko odpowiedzi typu "NTG" (skrót od "Nie
   Ta Grupa"). Dokładny opis tematyki grupy znajduje się w FAQ."

Jak widzisz procesor wchodzi w tematyke grupy p.c.p. Windows _nie_.
Sa grupy poswiecone systemowm operacyjnym i tam powiniens zadawac
pytanie dotyczace ich. Jak ci sie nie podoba i nie umiesz sie dopasowac to
do widzenia.

--
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!