Re: HP 640C

Autor: Serwiz (rozrywka_at_go2.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 13:24:42 MET

Użytkownik "Egggead" napisał w wiadomości:

> Jest jeszcze wyjscie dosc inwazyjne, dla drukarek po gwarancji. Trzeba
> calosc rozebrac, poluzowac srube utrzymujaca prowadnice karetek z
> tuszem i nieco ja uniesc, po czym dokrecic. W 690 to byla czesta
> przypadlosc - po pewnym czasie wlasnie ta prowadnica siadala.
> Pozdrawiam
> Egghead

A co niby ma siadac w tej prowadnicy? wytarcie? Podnoszenie jej to jest
najgorsze rozwiązanie jaki można zrobić w drukarce atramentowej to nie
igłówka, oczywiście ocena jakości druku (po opercaji podniesienie prowadnicy
w HPDJ) to jest pojęcie względne więc lepiej szukac przyczyny
nieprawidłowości zamiast brac się za rozwiązania destrukcyjne.

Serwiz