Re: monitor i wyższe rozdzielczosci...

Autor: Robert K (tylko_at_grupa.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 12:48:49 MET

Niektóre monitory dają się ustawić na wyższe rozdzielczości (same przechodzą
na tryb interlace) pomimo, że karta daje normalny obraz. Popróbój z róznymi
częstotliwościami i rozdzielczościami. Jak przy tym nie sfajfczycz monitora,
to może uda Ci się przegwałcić, ale z góry mówię, że obraz będzie bardzo
brzydki.
Robert.

Użytkownik Elwis <elwis2000_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a17tav$4pi$1_at_julia.coi.pw.edu.pl...