Re: myszka optyczna & bezpzrewodowa ?

Autor: melon (NO_spm_element_at_icpnet.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 12:31:58 MET

"Robgold" <robgold_at_zse.edu.pl> wrote in message

> hhehe ...a moze wiesz kto robi myszki dla microsoftu ? ...nie wiesz ...to
ci
> powiem wlasni DEXXA !!! ..wiec nie ma sensu wywalac kasy tylko p to zeby
> miec napis Microsoft ..no chyba ze bardzo pragniesz .....osobiscie uzywam
> dexxy ..(byla to 1 mysz jaka spotkalem ktora uzywala akumulatorkow i miala
> ladowarke) i jestem z niej bardzo zadowolony ..polecam goraco warto !

Masz jakieś niesprawdzone informacje bo skoro wg Ciebie DEXXA produkuje
takie myszy dla MS'a to niby dlaczego sama produkuje takie kiepścidła.
Miałe okazje trzymać kilka modeli Dexxy w ręce i chwilę popracować. Rozmiar
jak dla małych rączek azjatyckich, ergonomia bardzo słaba, sterowniki słabe,
wrażenie ogólne - przeciętna mysz nie wzbudzająca zaufania.
Porównać do MS się nie da bo DEXXA to bardzo słaba klasa.

pzdr