Re: S-Video lub Composite & All-in-Wonder

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 12:32:15 MET

"Z. Sokolowski" <soko_at_liwest.at> wrote in message

> problemem,

nie wiem, czy dobrze romumien, ale jesli proboje podlaczyc sygnal euro ->
przejsciowka (ta co wyglada jak sama wtyczka euro z 3 cinchami? -> composite
in w ati???
to nie bedzie dzialac, bo ta przejsciowka jest do tv-outa (composite out ->
przejsciowka -> euro w tv)

nie wiem, jaka przejsciowke kupiles, ale moze tez jest tego typu, najlepiej
kup po prostu kabel euro -> 6 (wystarczy 4 jak chodzi o sam obraz) i tym
podlacz.

> Wybierz Pal B albo G - , D to Pal w Chinach

ale wtedy chyba bylby jakis obraz cz-b, albo chociaz jakies krzaki ???