Re: Jaki cooler? duron800 -> athlon 1.4

Autor: Michal (michwita_at_kki.net.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 09:05:51 MET

Użytkownik tzd <tzd_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> A jaki model masz?
> a za odkurzacz podziekuje...
> To ja wole miec kilka stopni C wiecej ale kilka decybeli cieszej.

Mam SPIRE 5E34B3 i Athlona 1GHz. Z radiatora zdjąłem oryginalny wentylator i
przykręciłem wentylator z obudowy 8x8cm(da się :) ) Jest znacznie ciszej.
Maksymalna temperatura przy zamkniętej obudowie 45 stopni C. Całkowity koszt
około 60zł i masz jeszcze dodatkowy wydajny, aczkolwiek głośny wentylatorek
po spowolnieniu w sam raz na k. graf. :)

Pozdrawiam.
Michał.