Re: Skaner i W2k

Autor: Serwiz (rozrywka_at_go2.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 01:51:21 MET

Użytkownik "Robert Dachowski" napisał w wiadomości:
> Witam!
> Mam taki problem:
> Mam skaner Mustek 600 II N i W2k
> i gdy chce zeskanowac jakies zdjecie albo cos innego to po juz
zeskanowaniu
> gdy wylaczam program (aktualnie jest to Micrografx Picture Publisher 6.0
ale
> w innych tez wystepuje ten problem) komputer sie restartuje i uruchamia
sie
> test spojnosci danych czy cos takiego
> Bardzo bym prosil o POMOC bo nieraz mnie to denerwuje
> Z gory DZIEKI

> [...]
W podglądzie zdarzeń sprawdź Dziennik aplikacji oraz Dziennik systemu zobacz
co spowodowało restart. W win2k nie ma niebieskich ekranów i jeśli wystąpi
błąd krytyczny to system się autoamtycznie restartuje. Takie zachowanie może
spowodować stosowanie źle napisanych bądź przeznaczonych na inne palatformy
sterowników do urządzeń.

Serwiz