schemat we/wy

Autor: mwkard (mwkard_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 19:08:36 MET

Mam starą płytę główną (EXP 8449) prawdopodobnie produkcji Data Expert. Nie
mam do niej oryginalnych kabli łączących kontroler i/o na płycie z gniazdami
portów szeregowych i równoległym. Założyłem kable ze starego, zewnętrznego
kontrolera i/o ale niestety nie działa (mają pewno inne wyprowadzenia) czy
ktoś ma schemat wyprowadzeń pinów na płycie do pinów w gniazdach?

Na stronie DataExpert nie znalazłem informacji o tak starym modelu.