Re: Internetia i W2000 ?

Autor: biszek (biszek_at_hotmil.com)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 19:07:16 MET

witam mialem podobny problem
a gdy juz sie zalogowal do sieci polaczenie bylo bardzo mizerne robilem cuda
po 2 miechach okazalo sie ze modem jest walniety najprawdopodobniej po
wyladowywaniach atmosferycznych.
niech ci sprawdza w biurze napraw linnie przy wlaczonym kompie
u mnie bylo duze tlumienie i cos tam jeszce pozdrawiam

Użytkownik "Witold Gawroński" <wittorio_at_inetia.pl> napisał w wiadomości
Witam!

Czy ktoś z Kolegów spotkał się z następującym problemem:

Przeinstalowałem winde 2000pl (poprzednio też ją miałem), jestem
użytkownikiem usługi 100 godz. internetu w Netii, dotychczas wszystko
było OK, a teraz udaje mi się zalogować do sieci raz na 10 prób, co
ciekawe negocjacje wywalają się na etapie "Rejestracja komputera w
sieci", czas mija, i połączenie jest przerywane.
Niewątpliwie nie jest to problem sprzętowy, bo pod W98 wszystko działa
poprawnie i szybko. Pod w2000 ale przez Tpse też wszystko gra.