prosze o pomoc w sprawie Prolink PixelView

Autor: mua_DiB (kojak99_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 18:44:22 MET

Przepraszam byłbym wdzięczny za pomoc:(((
kupilem karte PixelView Prolinka Geforce 2 Ti 64/DDR i mam z nią problem.
Podczas gierki lub benchamarka (3DMARK 2001) na monitorze czasami pojawiaja
sie taki smugi, w miejscach gdzie jest cien. Taka jedno kolorowa smuga. na
przyklad w tym tescie jak w matrixie to jak gostek bieginie i kamera jest z
boku to taka czarna "belka: leci od polowy filaru do ziemi:( nie wiem jak
dokladnie opisac ten problem ale wiem ze jak ktos cos takiego mial to wie o
co chodzi.
czekam i jestem wdzieczny.